Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Każda firma chce pozyskać jak najwięcej klientów, wykorzystując w tym celu przeróżne promocje i upusty. Gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na zachęcenie klientów do skorzystania z oferty firmy oraz do skłonienia go do przedłużania współpracy. Mając do wyboru dwie podobne oferty kontrahent z pewnością wybierze taką, która zapewni mu otrzymanie dodatkowych gratisów. Upominki dla klientów mogą być albo bardzo tanie, albo bardzo drogie, zależnie od kwot, jakie firma jest w stanie wydać na tego typu marketing oraz rodzaju współpracy.

Artykuły biurowe

Najbardziej popularnym gadżetem są długopisy, których w firmie nigdy nie ma zbyt wiele. Te tanie zazwyczaj znajdują się w komplecie z innymi gadżetami, jak notesy czy papierowe teczki na dokumenty. Te znacznie bardziej ekskluzywne, mające do tego odpowiednio wysoką cenę zazwyczaj przeznaczone są dla kontrahentów dłużej współpracujących z firmą. Doskonałym gadżetem będą notatniki, notesy, organizery czy kalendarze. Więcej biurowych gadżetów reklamowych tutaj.

Drobna elektronika

Jako gadżety reklamowe doskonale sprawdzają się pamięci USB. Jest to praktyczny prezent, który ułatwi zapisywanie ważnych danych. Kategorie cenowe USB są różne, te lepszej firmy i większej pamięci z pewnością będą droższe, ale lepiej przysłużą się klientom. Jako gadżet reklamowy doskonale sprawdzą się również power banki, które umożliwią klientowi naładowanie baterii telefonu czy tabletu w dowolnym miejscu. Idealne będą również kalkulatory czy zegarki.

Kubki

Kawę czy herbatę pije w pracy każdy, warto więc zainwestować w tego typu gadżety reklamowe. Mogą to być zwykłe kubki z logo firmy, można również wybrać kubki termiczne, które przydadzą się klientowi również poza firmą.

Sport

Wiele osób stawia na zdrowy tryb życia i ruch, którego nie ma w nadmiarze w zazwyczaj siedzącej pracy. Kapitalnym gadżetem reklamowym może być więc sportowa torba czy worek, bidon, albo opaska na smartfona, która przyda się miłośnikom joggingu.

Przykładów reklamowych gadżetów jest jeszcze mnóstwo, włączając w to te bardzo drogie dla najpoważniejszych i najdłużej utrzymujących współpracę kontrahentów. Wybór gratisów zależy do możliwości finansowych firmy, warto jednak dobierać je z gustem i smakiem- wszak będą reklamą firmy.